torsdag 12. februar 2015

Underveis fra Ingun Kleppan


Prosessen er i gang til utstillingen "Waterproof " noen bilder fra arbeidet underveis fra Ingun Kleppan

Jeg har tenkt på havets bunn og har laget/skal lage 20-30 ulike ringer. 
I disse har jeg brukt skjell og sølv!

Litt merkelig fiskedyr, uferdige ringer

Tre halvferdige fiske-form ringer og en ferdig

Alle mulige merkelige skapninger kan lages utfra inspirasjonen
Mye av min inspirasjon er å finne på havets bunn...

Ellers er det alt hva vannet rommer av koraller osv ......
Alt dette skal monteres som en installasjon......



1 kommentar:

  1. Hei Ingun!

    Måtte innom å se hva kreative Ingun fordriver tiden med. :) Ingen overraskelse, kreativiteten fortsetter, ser jeg.
    Kommer med en anbefaling samtidig, for noe nyttig må en jo gjøre for seg også. Tenker på meg, så ikke misforstå. Sommeren for to år siden tok vi turen til Leka i Nordtrøndelag. Det anbefales på det sterkeste, om du ikke har vært der. Leka ble i 2010 tror jeg det var, kåret som Norges geologiske nasjonalmonument. Det er vel ingen plass i vid omkrets som det er samlet så mange steinsorter på et så lite område.

    I tilknytning til Campingplassen er det et steinmuseum med edle steiner for en og hver, og fra store deler av verden. Vi hadde bobil, men jeg kan anbefale de svært så sjarmerende steinhyttene til en helt overkommelig pris. Der ville du ha likt deg og fått massevis av inspirasjon, tror jeg. Kanskje du har vært der også. Du kan finne en god del informasjon om stedet og de fasilitetene angående stein og mer, på nettet.

    Lykke til med utstillingen og kreativiteten fremover. Du dukker stadig opp i tankene, fortsatt. ;)

    SvarSlett